Prowadzący
Anna Napurka
May 2023
Grupa I „Misie”, II „Żabki”, IV „Biedronki”
„Driving in my car”
– utrwalenie sposobu przywitania się i pożegnania w języku angielskim: Hello Daisy/teacher, Bye – bye Daisy/Teacher!;
– poznanie nazw środków transportu z wykorzystaniem piosenki autorstwa Super Simple Songs „Driving in my car”: car, bus, plane, train, boat;
– poznanie zwrotów związanych z ruchem, np. to fly/walk/ride,/drive/swim;
– stosowanie wyrażeń i struktur zdaniowych: Do you like a…?, Are you driving by…?Yes/No w mini dialogach z pacynką, nauczycielem i rówieśnikami;
– rozwijanie umiejętności przeliczania zbiorów w zakresie 1-5 lub 1-10 w zabawie matematycznej, np. „5 little trucks”;
– poszerzanie zasobu słownictwa poprzez zabawy ruchowe z wykorzystaniem „The Wheels on the bus”.
Grupa III „Motylki”, V „Pszczółki”, VI „Słoneczka”
„Driving in my car”
– utrwalenie sposobu przywitania się i pożegnania w języku angielskim: Hello Daisy/teacher, Bye – bye Daisy/Teacher!;
– poznanie nazw środków transportu z wykorzystaniem piosenki autorstwa Super Simple Songs „Driving in my car”: car, bus, plane, train, boat, taxi, tram, scooter, truck;
– poznanie zwrotów związanych z ruchem, np. to fly/walk/ride,/drive/swim;
– stosowanie wyrażeń i struktur zdaniowych: Do you drive a…? Yes, I do/ No I don’t w mini dialogach z pacynką, nauczycielem i rówieśnikami;
– rozwijanie umiejętności przeliczania zbiorów w zakresie 1 – 10 w zabawie matematycznej, np. „10 little trucks”;
– poszerzanie zasobu słownictwa poprzez zabawy ruchowe z wykorzystaniem „The Wheels on the bus”.