Prowadzący
Anna Napurka
Jumpy, Look at birds!
Grupa I, II
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello/Bye-bye bird”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. What is it? How many birds can you see? Let’s count! Let’s repeat! Let’s look and say!;
– uczestnictwo w zabawach wprowadzających słownictwo związane z ptakami;
– poszerzanie zasobu słownictwa dzieci poprzez zabawy inspirowane książką „Hooray for birds” by L. Cousine;
– rozwijanie umiejętności przeliczania w zakresie indywidualnych możliwości dzieci;
– rozwijanie umiejętności wyrażania ekspresji poprzez ilustrowanie treści piosenki „Little bird dance” gestem, mimiką i ruchem;
Grupa III, VI
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello/Bye-bye sparrow/ eagle/ duck/ crow/ parrot”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. What is it? How many ducks can you see? Let’s count! Let’s repeat! Let’s look and say! What colour is a parrot?;
– uczestnictwo w zabawach wprowadzających słownictwo związane z ptakami;
– poszerzanie zasobu słownictwa dzieci poprzez zabawy inspirowane książką „Hooray for birds” by L. Cousine;
– rozwijanie umiejętności przeliczania w zakresie indywidualnych możliwości dzieci;
– rozwijanie umiejętności wyrażania ekspresji poprzez ilustrowanie treści piosenki „Bird feet beat” gestem, mimiką i ruchem;
Grupa IV, V
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello/Bye-bye sparrow/ eagle/ duck/ crow/ parrot/ peacock/ pigeon/penguin/ostrich”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. What is it? It’s a sparrow/ How many crows can you see? I can see four crows /Let’s count! Let’s repeat! Let’s look and say!;
– uczestnictwo w zabawach wprowadzających słownictwo związane z ptakami;
– poszerzanie zasobu słownictwa dzieci poprzez zabawy inspirowane książką „Hooray for birds” by L. Cousine;
– rozwijanie umiejętności przeliczania w zakresie indywidualnych możliwości dzieci;
– rozwijanie umiejętności wyrażania ekspresji poprzez ilustrowanie treści piosenki „Bird feet beat” gestem, mimiką i ruchem;