Prowadzący
Anna Napurka
January 2023
Grupa I „Misie”, II „Żabki”
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello Mummy/ Daddy/ Granpa/ Grandma”, „Bye- bye Mummy/Daddy/Grandma/Grandpa”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. Listen and guess!, Who’s this?, What can you hear? It’s a clock;
– uczestnictwo w zabawach ruchowych rozwijających reagowanie na umówiony sygnał, np. „Tick tock time”;
– wprowadzenie słownictwa związane z członkami rodziny – mummy, daddy, grandma, grandpa poprzez ilustrowanie treści piosenki „Baby Shark” gestem, mimiką i ruchem;
– zachęcanie do zabaw językowych z wykorzystaniem bajki „Whinnie the Poh”;
Grupa IV „Biedronki”, V „Pszczółki”
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello Mummy/ Daddy/ Granpa/ Grandma”, „Bye- bye Mummy/Daddy/Grandma/Grandpa”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. Listen and guess!, Who’s this?, What can you see? It’s a clock!;
– uczestnictwo w zabawach ruchowych rozwijających reagowanie na umówiony sygnał, np. „Tick tock time”;
– wprowadzanie słownictwa związane z członkami rodziny – mummy, daddy, grandma, grandpa, baby poprzez zabawy z piosenką „Finger family”;
– poszerzanie zasobu słownictwa poprzez słuchanie bajki „Whinnie the Pooh”;
– rozwijanie umiejętności wyrażania ekspresji poprzez ilustrowanie treści piosenki „Baby Shark” gestem, mimiką i ruchem;
Grupa III „Motylki”, VI „Słoneczka
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello Mummy /Daddy/ Granpa/ Grandma/ Sister/ Brother/ Baby”, „Bye- bye Mummy/ Daddy/ Grandma/ Grandpa/ Sister/ Brother/ Baby”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. Who’s this? What can you see? What time is it?; It’s 2 o’clock; Let’s jump! Can you help me?
– uczestnictwo w zabawach matematycznych rozwijających umiejętność odmierzania czasu, np. „Tick tock time”;
– utrwalenie słownictwa związanego z członkami rodziny – mummy, daddy, grandma, grandpa, sister, brother, baby poprzez zabawy z piosenką „One big family”;
– udział w zabawach językowych z opowiadaniem „Whinnie the Pooh”;
– rozwijanie umiejętności wyrażania ekspresji poprzez ilustrowanie treści piosenki „Baby Shark” gestem, mimiką i ruchem;