Grupa I „Misie”, II „Żabki”, V „Pszczółki”
May
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello/Bye-bye octopus/ jellyfish/ shark/ seahorse”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. What color is a shark?, How many sharks can you see? Listen and point to, Swim up/down;
– uczestnictwo w zabawie ruchowej z wykorzystaniem piosenki „Octopus”.
– zapoznanie z nazwami zwierząt morskich: octopus, jellyfish, shark, crab, seahorse podczas zabaw tematycznych i rozpoznawanie przeciwieństw: big/small, fast/slow;
– poszerzanie zasobu słownictwa związanego z łąkowymi zwierzętami poprzez bajkę „Commotion in the ocean” by G. Andreae;
Grupa III „Motylki”, IV „Biedronki”, VI „Słoneczka
May
– utrwalenie stosowania zwrotów grzecznościowych „Hello/Bye-bye octopus/ jellyfish/ shark/ seahorse/whale/turtle”;
– rozwijanie umiejętności słuchania i reagowania na polecenia i pytania, np. What color is a shark?, How many sharks can you see? Listen and point to, Swim up/down;
– uczestnictwo w zabawie ruchowej z wykorzystaniem piosenki „Octopus”.
– zapoznanie z nazwami zwierząt morskich: octopus, jellyfish, shark, crab, seahorse, whale, turtle podczas zabaw tematycznych i rozpoznawanie przeciwieństw: big/small, fast/slow;
– poszerzanie zasobu słownictwa związanego z łąkowymi zwierzętami poprzez bajkę „Commotion in the ocean” by G. Andreae;