Prowadzący
Anna Napurka
dla grupy I „Misie”, II „Żabki”
Nursery Rhymes with Jumpy Kangaroo!
Hello, Jumpy Kangaroo!
– wprowadzenie zwrotów grzecznościowych „Hello”, „Bye- bye”;
– zachęcanie do nawiązania kontaktu werbalnego z nauczycielem i pacynką;
– uważne słuchanie i reagowanie na polecenia nauczyciela, np. make a circle, look and listen;
– poznanie i utrwalenie liczebników głównych: one, two, three, four, five;
– poznanie i utrwalenie nazw czynności ruchowych, np. turn around, jump, touch your nose;
– rozwijanie pamięci, poczucia rytmu, percepcji wzrokowo słuchowej z wykorzystaniem klasycznych rymowanek angielskich, tj. „Teddy bear, turn aroud”, „The little green frog”,
w ramach projektu edukacyjnego „Active Nursery Rhymes with Jumpy Kangaroo”;
– utrwalenie poznanego słownictwa poprzez śpiewanie piosenek i uczestnictwo w zabawach muzyczno – ruchowych;
dla grupy III „Motylki”, VI „Słoneczka”
Nursery Rhymes with Jumpy Kangaroo!
Hello, Jumpy Kangaroo!
– wprowadzenie zwrotów grzecznościowych „Hello”, „Bye- bye”;
– zachęcanie do nawiązania kontaktu werbalnego z nauczycielem i pacynką;
– uważne słuchanie i reagowanie na polecenia nauczyciela, np. make a circle, look and listen;
– odpowiadanie na pytanie nauczyciela, np. How are you? What is it? It’s a…, Are you a boy? Are you happy? Yes/ No;
– poznanie i utrwalenie liczebników głównych: one, two, three, four, five, six, seven;
– poznanie i utrwalenie nazw czynności ruchowych, np. turn around, jump, touch your nose;
– rozwijanie pamięci, poczucia rytmu, percepcji wzrokowo słuchowej z wykorzystaniem klasycznych rymowanek angielskich, tj. „The butterfly”, „My little sunshine”;
– utrwalenie poznanego słownictwa poprzez śpiewanie piosenek i uczestnictwo w zabawach muzyczno – ruchowych;
dla grupy IV „Biedronki”, V „Pszczółki”
Nursery Rhymes with Jumpy Kangaroo!
Hello, Jumpy Kangaroo!
– poznanie i utrwalenie zwrotów grzecznościowych „Good morning”, „Goodbye”;
– przedstawianie się na forum grupy: My name is…, I am/My name is….;
– uważne słuchanie i reagowanie na polecenia nauczyciela, np. look and say, listen and say;
– odpowiadanie na pytanie nauczyciela, np. How are you? What is it? It’s a…, Are you a boy? Are you happy? Yes, I am/ No I am not;
– poznanie, nazywanie i wskazywanie części ciała: arm, leg, nose, eyes, ears, tummy;
– poznanie i utrwalanie liczebników głównych: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten;
– rozwijanie pamięci, poczucia rytmu, percepcji wzrokowo słuchowej z wykorzystaniem klasycznych rymowanek angielskich, tj. „Ladybird, ladybird”, „Bumble bee rhyme”
w ramach projektu edukacyjnego „Active Nursery Rhymes with Jumpy Kangaroo”;
– utrwalenie poznanego słownictwa poprzez śpiewanie piosenek i uczestnictwo w zabawach muzyczno – ruchowych w ogrodzie przedszkolnym.