22 872-91-58
p110@edu.um.warszawa.pl
Przedszkole czynne w godzianch: 7:00 – 17:00
Strona główna
Dla rodziców
Informacje
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze
grupa I „MISIE”
grupa II „ŻABKI”
grupa III „MOTYLKI”
grupa IV „BIEDRONKI”
grupa V „PSZCZÓŁKI”
grupa VI „SŁONECZKA”
Język angielski
Jadłospis
Opłaty
Wyprawka
Ulgi na przejazd
Linki
Dokumenty do pobrania
Dyżur wakacyjny
Rekrutacja do przedszkola
O nas
Historia
Nasze imię
Przedszkole
Wizja i misja
Statut
Regulamin przedszkola
W przedszkolu
Program nauczania
Ramowy rozkład dnia
Zajęcia dodatkowe
Opieka psychologa
Procedury i regulaminy
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Kontakt
grupa IV „BIEDRONKI”
Home
grupa IV „BIEDRONKI”
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze
Kwiecień
Kształtowanie odporności emocjonalnej przez swobodne wypowiedzi na forum grupy,
Zabawy teatralne i dramowe; rozwijanie umiejętności matematycznych przez sprawdzanie
objętości płynów;
Zapoznanie z niektórymi elementami kultury regionalnej związanymi z Wielkanocą,
Wdrażanie do podtrzymania tradycji świątecznych; kształtowanie poczucia rytmu;
Utrwalenie informacji dotyczących tradycyjnych potraw wielkanocnych,
Doskonalenie umiejętności zachowania się przy stole i wdrażanie do właściwego
podejmowania zaproszonych gości;
Kształtowanie zainteresowania kulturą polską, odkrywanie różnic między zwyczajami
regionalnymi,
Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej przez zabawy ruchowe;
Doskonalenie zdolności poznawczych przez przyporządkowywanie ilustracji do określonych
dźwięków;
Tozwijanie zainteresowań przyrodniczych; przypomnienie cyklu rozwoju roślin;
Utrwalenie informacji o pochodzeniu produktów spożywczych; kształtowanie umiejętności arytmetycznych;
Rozwijanie zainteresowań technicznych; kształcenie umiejętności matematycznych,
Segregowania, rozdzielania symboli graficznych według przyjętego kryterium;
Utrwalenie wiedzy o przemienności pór roku i ich cechach charakterystycznych;
Kształcenie zdolności poznawczych przez tworzenie i odtwarzanie rytmów wyrazowoobrazkowych;
Wprowadzenie słownictwa określającego nazwy zawodów związanych z powstaniem książki,
Wprowadzenie pojęć ekologia, ekologiczny;
Zapoznanie ze znakiem graficznym liter: z, Z, f, F;
Kształtowanie poczucia odpowiedzialności za dobrostan naszej planety;
Utrwalenie informacji o sposobach segregowania odpadów;
Rozwijanie umiejętności matematycznych podczas klasyfikowania przedmiotów według określonych cech;
Rozwijanie kompetencji poznawczych i myślenia logicznego przez ukazanie procesu powstawania papieru;
Rozwijanie umiejętności matematycznych podczas zapisywania prostych działań arytmetycznych;
Rozwijanie kompetencji poznawczych poprzez posługiwanie się modelami monet i banknotów;
Rozwijanie percepcji wzrokowej poprzez uzupełnianie ilustracji według podanego wzoru;
Kształtowanie percepcji wzrokowej i myślenia matematycznego poprzez rozpoznawanie cyfr i liczb;
Ukazanie różnic i podobieństw między biblioteką i księgarnią.
Skip to content
Open toolbar
Ułatwienia dostępności
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Skala szarości
Wysoki kontrast
Tryb negatywu
Jasne tło
Podkreś linki
Czytelniejsza czcionka
Reset